Zarząd firmy Adam Widera - SKLEP ZOOLOGICZNY ARA - ADAM WIDERA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ADAM WIDERA (CEIDG)
ADAM WIDERA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADAM WIDERA - SKLEP ZOOLOGICZNY ARA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA SMOLENIA 215, PL-41-902, BYTOM. Główny zakres działalności ADAM WIDERA to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych, roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane, wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana i inne. NIP ADAM WIDERA - SKLEP ZOOLOGICZNY ARA: 6261077186. REGON ADAM WIDERA - SKLEP ZOOLOGICZNY ARA: 273038962.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM WIDERA
Więcej informacji o ADAM WIDERA - SKLEP ZOOLOGICZNY ARA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby