Zarząd firmy ADAM TUROWSKI FIRMA ADAMIX INSTAL - Adam Turowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Adam Turowski (CEIDG)
Adam Turowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADAM TUROWSKI FIRMA ADAMIX INSTAL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-12-15 i ma swoją siedzibę pod adresem MÓRKOWSKA 25, PL-64-115, WILKOWICE. Główny zakres działalności Adam Turowski to Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych (PKD główne: 43.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej, działalność agentów zajmujących się sprzedażą mebli, artykułów gospodarstwa domowego i drobnych wyrobów metalowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju i inne. NIP ADAM TUROWSKI FIRMA ADAMIX INSTAL: 6971404826. REGON ADAM TUROWSKI FIRMA ADAMIX INSTAL: 41156791200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Adam Turowski
Więcej informacji o ADAM TUROWSKI FIRMA ADAMIX INSTAL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.