Zarząd firmy Adam Todorowski DevelopPro Business - Adam Todorowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Adam Todorowski (CEIDG)
Adam Todorowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADAM TODOROWSKI DEVELOPPRO BUSINESS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-02-13 i ma swoją siedzibę pod adresem 17, PL-06-220, SMROCK-DWÓR. Główny zakres działalności Adam Todorowski to Wszelka pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 74.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność w zakresie programowania, pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, pozostała działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i działalności powiązane, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych i inne. NIP ADAM TODOROWSKI DEVELOPPRO BUSINESS: 7571483219. REGON ADAM TODOROWSKI DEVELOPPRO BUSINESS: 54097295000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Adam Todorowski
Więcej informacji o ADAM TODOROWSKI DEVELOPPRO BUSINESS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.