Zarząd firmy ADAM TARNACKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE TARNACKI - Adam Tarnacki, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Adam Tarnacki (CEIDG)
Adam Tarnacki prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADAM TARNACKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE TARNACKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZDROJOWA 19, PL-18-421, DOBRZYJAŁOWO. Główny zakres działalności Adam Tarnacki to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (PKD główne: 41.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, działalność związana z oprogramowaniem, transport drogowy towarów, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego i inne. NIP ADAM TARNACKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE TARNACKI: 7181275683. REGON ADAM TARNACKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE TARNACKI: 45092531800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Adam Tarnacki
Więcej informacji o ADAM TARNACKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE TARNACKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.