Firma ADAM TARNACKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE TARNACKI
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL30 1020 1332 0000 1502 1593 6510
PL75 8757 0001 0004 6994 3000 0010 |
Działalność PKD:
Firma ADAM TARNACKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE TARNACKI została założona 2007-06-01 i obecnie mieści się przy UL. ZDROJOWA 19, PL-18-421, DOBRZYJAŁOWO. Główna działalność firmy to roboty budowlane budynków. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, działalność związana z oprogramowaniem, transport drogowy towarów, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ADAM TARNACKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE TARNACKI (REGON 45092531800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.