Zarząd firmy Adam Stępień Transport Krajowy i Międzynarodowy „ASTRANS” - Adam Stępień, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Adam Stępień (CEIDG)
Adam Stępień prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADAM STĘPIEŃ TRANSPORT KRAJOWY I MIĘDZYNARODOWY „ASTRANS”, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1989-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem LIPOWA 3, PL-24-100, PUŁAWY. Główny zakres działalności Adam Stępień to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ADAM STĘPIEŃ TRANSPORT KRAJOWY I MIĘDZYNARODOWY „ASTRANS”: 7160007061. REGON ADAM STĘPIEŃ TRANSPORT KRAJOWY I MIĘDZYNARODOWY „ASTRANS”: 004175162.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Adam Stępień
Więcej informacji o ADAM STĘPIEŃ TRANSPORT KRAJOWY I MIĘDZYNARODOWY „ASTRANS”
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby