Zarząd firmy ADAM SIEPRACKI FIRMA HANDLOWA ARKA - ADAM SIEPRACKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ADAM SIEPRACKI (CEIDG)
ADAM SIEPRACKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADAM SIEPRACKI FIRMA HANDLOWA ARKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1994-03-10 i ma swoją siedzibę pod adresem 470, PL-32-007, WOLA BATORSKA. Główny zakres działalności ADAM SIEPRACKI to Sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.64.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, transport drogowy towarów, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe i inne. NIP ADAM SIEPRACKI FIRMA HANDLOWA ARKA: 6771077601. REGON ADAM SIEPRACKI FIRMA HANDLOWA ARKA: 350674865.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM SIEPRACKI
Więcej informacji o ADAM SIEPRACKI FIRMA HANDLOWA ARKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby