Zarząd firmy ADAM PLEWKO MEME ORAZ WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ FOOD WAYS - ADAM PLEWKO, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ADAM PLEWKO (CEIDG)
ADAM PLEWKO prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADAM PLEWKO MEME ORAZ WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ FOOD WAYS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-02-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GÓRNA DROGA 4609, PL-02-495, WARSZAWA. Główny zakres działalności ADAM PLEWKO to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 46.17.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż hurtowa owoców i warzyw, sprzedaż hurtowa mięsa i wyrobów z mięsa i inne. NIP ADAM PLEWKO MEME ORAZ WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ FOOD WAYS: 1131800500. REGON ADAM PLEWKO MEME ORAZ WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ FOOD WAYS: 014874225.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM PLEWKO
Więcej informacji o ADAM PLEWKO MEME ORAZ WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ FOOD WAYS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.