Zarząd firmy Adam Ostrówka TRISQUEL - Adam Ostrówka, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-12-31
Działalność gospodarcza Adam Ostrówka (CEIDG)
Adam Ostrówka prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADAM OSTRÓWKA TRISQUEL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. 29 LISTOPADA 12, PL-37-700, PRZEMYŚL. Główny zakres działalności Adam Ostrówka to Naprawa mechaniczna i serwisowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 95.31.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów, sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, pozostała działalność w zakresie programowania, pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi i inne. NIP ADAM OSTRÓWKA TRISQUEL: 7952349268. REGON ADAM OSTRÓWKA TRISQUEL: 180279146.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Adam Ostrówka
Więcej informacji o ADAM OSTRÓWKA TRISQUEL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio