Firma Adam Mokrzycki-Usługi Medialne
Adres | USTRZYCKA 33A, PL-35-504, RZESZÓW | |
Województwo | podkarpackie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | adammokrzycki.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych |
Działalność PKD:
Firma ADAM MOKRZYCKI-USŁUGI MEDIALNE została założona 2020-04-24 i obecnie mieści się przy USTRZYCKA 33A, PL-35-504, RZESZÓW. Działalność firmy została zawieszona od 2025-04-17. Główna działalność firmy to usługi związane z filmami i nagraniami. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje informacyjne i dystrybucja treści, doradztwo związane z zarządzaniem, fotografia, pozaszkolne formy edukacji, public relations i komunikacja, twórczość, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, wspomaganie działalności twórczej, wspomaganie edukacji, wystawianie przedstawień artystycznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Adam Mokrzycki-Usługi Medialne (REGON 38597460800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,