Zarząd firmy Adam Martynowicz Przedsiębiorstwo Wielobranżowe REMART - ADAM MARTYNOWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ADAM MARTYNOWICZ (CEIDG)
ADAM MARTYNOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADAM MARTYNOWICZ PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE REMART, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem ELIZY ORZESZKOWEJ 2, PL-49-100, NIEMODLIN. Główny zakres działalności ADAM MARTYNOWICZ to Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków (PKD główne: 41.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane, rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych, przygotowanie terenu pod budowę, wykonywanie instalacji elektrycznych i inne. NIP ADAM MARTYNOWICZ PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE REMART: 7542139347. REGON ADAM MARTYNOWICZ PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE REMART: 53234034000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM MARTYNOWICZ
Więcej informacji o ADAM MARTYNOWICZ PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE REMART
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.