Zarząd firmy Adam Madej Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Madej- Pak s.c. - ADAM MADEJ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ADAM MADEJ (CEIDG)
ADAM MADEJ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADAM MADEJ PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MADEJ- PAK S.C., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1990-10-15 i ma swoją siedzibę pod adresem 333, PL-32-708, DZIEWIN. Główny zakres działalności ADAM MADEJ to Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń (PKD główne: 46.69.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych maszyn ogólnego przeznaczenia, gdzie indziej niesklasyfikowana, naprawa i konserwacja maszyn, naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych, instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP ADAM MADEJ PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MADEJ- PAK S.C.: 6830011160. REGON ADAM MADEJ PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MADEJ- PAK S.C.: 852474037.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM MADEJ
Więcej informacji o ADAM MADEJ PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MADEJ- PAK S.C.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby