Zarząd firmy Adam Łyszkiewicz CULFONT - YANAD - Adam Łyszkiewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Adam Łyszkiewicz (CEIDG)
Adam Łyszkiewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADAM ŁYSZKIEWICZ CULFONT - YANAD, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-03-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA PAWŁA II 22, PL-95-050, KONSTANTYNÓW ŁÓDZKI. Główny zakres działalności Adam Łyszkiewicz to Działalność fotograficzna (PKD główne: 74.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego. NIP ADAM ŁYSZKIEWICZ CULFONT - YANAD: 7271123876. REGON ADAM ŁYSZKIEWICZ CULFONT - YANAD: 470405974.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Adam Łyszkiewicz
Więcej informacji o ADAM ŁYSZKIEWICZ CULFONT - YANAD
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby