Zarząd firmy ADAM KUBIAK PIMPEK SKLEP ZOOLOGICZNY - ADAM KUBIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ADAM KUBIAK (CEIDG)
ADAM KUBIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADAM KUBIAK PIMPEK SKLEP ZOOLOGICZNY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TARGOWA 7, PL-96-200, RAWA MAZOWIECKA. Główny zakres działalności ADAM KUBIAK to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa pozostałej żywności, włączając ryby, skorupiaki i mięczaki, sprzedaż detaliczna ryb, skorupiaków i mięczaków prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet. NIP ADAM KUBIAK PIMPEK SKLEP ZOOLOGICZNY: 8351619189. REGON ADAM KUBIAK PIMPEK SKLEP ZOOLOGICZNY: 52731384000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM KUBIAK
Więcej informacji o ADAM KUBIAK PIMPEK SKLEP ZOOLOGICZNY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.