Zarząd firmy Adam Krzyżowski FIRMA HANDLOWA EDMAR - Adam Krzyżowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Adam Krzyżowski (CEIDG)
Adam Krzyżowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADAM KRZYŻOWSKI FIRMA HANDLOWA EDMAR, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem ŚWIĘTEGO BRATA ALBERTA 19A, PL-41-407, IMIELIN. Główny zakres działalności Adam Krzyżowski to Sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, sprzedaż hurtowa napojów alkoholowych, sprzedaż hurtowa herbaty, kawy, kakao i przypraw i inne. NIP ADAM KRZYŻOWSKI FIRMA HANDLOWA EDMAR: 6462389544. REGON ADAM KRZYŻOWSKI FIRMA HANDLOWA EDMAR: 241316908.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Adam Krzyżowski
Więcej informacji o ADAM KRZYŻOWSKI FIRMA HANDLOWA EDMAR
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby