Zarząd firmy ADAM KOWALCZYK F.U.H.P. BRAINSTORM STUDIO REKLAMY ADAM KOWALCZYK - Adam Kowalczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Adam Kowalczyk (CEIDG)
Adam Kowalczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADAM KOWALCZYK F.U.H.P. BRAINSTORM STUDIO REKLAMY ADAM KOWALCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem WIERZBOWA 123, PL-42-660, KALETY. Główny zakres działalności Adam Kowalczyk to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: obróbka mechaniczna elementów metalowych, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność związana z tłumaczeniami, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP ADAM KOWALCZYK F.U.H.P. BRAINSTORM STUDIO REKLAMY ADAM KOWALCZYK: 6452209776. REGON ADAM KOWALCZYK F.U.H.P. BRAINSTORM STUDIO REKLAMY ADAM KOWALCZYK: 27684456300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Adam Kowalczyk
Więcej informacji o ADAM KOWALCZYK F.U.H.P. BRAINSTORM STUDIO REKLAMY ADAM KOWALCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.