Zarząd firmy Adam Koszyk Kapi-Car Zakład Mechaniczno-Blacharski - Adam Koszyk, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-05-01
Działalność gospodarcza Adam Koszyk (CEIDG)
Adam Koszyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADAM KOSZYK KAPI-CAR ZAKŁAD MECHANICZNO-BLACHARSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-06-29 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŁĄKOWA 70, PL-36-100, KOLBUSZOWA DOLNA. Główny zakres działalności Adam Koszyk to Naprawa mechaniczna i serwisowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 95.31.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, pomoc drogowa, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy. NIP ADAM KOSZYK KAPI-CAR ZAKŁAD MECHANICZNO-BLACHARSKI: 8141527630. REGON ADAM KOSZYK KAPI-CAR ZAKŁAD MECHANICZNO-BLACHARSKI: 36766284000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Adam Koszyk
Więcej informacji o ADAM KOSZYK KAPI-CAR ZAKŁAD MECHANICZNO-BLACHARSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.