Zarząd firmy Adam Koszyk Kapi-Car Zakład Mechaniczno-Blacharski - Adam Koszyk, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-05-01
Działalność gospodarcza Adam Koszyk (CEIDG)
Adam Koszyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADAM KOSZYK KAPI-CAR ZAKŁAD MECHANICZNO-BLACHARSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-06-29 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŁĄKOWA 70, PL-36-100, KOLBUSZOWA DOLNA. Główny zakres działalności Adam Koszyk to Naprawa mechaniczna i serwisowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 95.31.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, pomoc drogowa, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy. NIP ADAM KOSZYK KAPI-CAR ZAKŁAD MECHANICZNO-BLACHARSKI: 8141527630. REGON ADAM KOSZYK KAPI-CAR ZAKŁAD MECHANICZNO-BLACHARSKI: 367662840.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Adam Koszyk
Więcej informacji o ADAM KOSZYK KAPI-CAR ZAKŁAD MECHANICZNO-BLACHARSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby