Zarząd firmy Adam Kocur Zakład Tapicerski,,AD-WIOL - Adam Kocur, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Adam Kocur (CEIDG)
Adam Kocur prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADAM KOCUR ZAKŁAD TAPICERSKI,,AD-WIOL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 148B, PL-26-625, SŁAWNO. Główny zakres działalności Adam Kocur to Produkcja pozostałych mebli (PKD główne: 31.09.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja mebli biurowych i sklepowych, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych i inne. NIP ADAM KOCUR ZAKŁAD TAPICERSKI,,AD-WIOL: 9482073917. REGON ADAM KOCUR ZAKŁAD TAPICERSKI,,AD-WIOL: 673011525.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Adam Kocur
Więcej informacji o ADAM KOCUR ZAKŁAD TAPICERSKI,,AD-WIOL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby