Zarząd firmy ADAM KALISZ PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA - REMER - - ADAM KALISZ, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-01-28
Działalność gospodarcza ADAM KALISZ (CEIDG)
ADAM KALISZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADAM KALISZ PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA - REMER -, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MORAWSKIEGO 5305, PL-30-102, KRAKÓW. Główny zakres działalności ADAM KALISZ to Działalność w zakresie architektury (PKD główne: 71.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i lekkich pojazdów silnikowych, w tym motocykli, wszelka pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP ADAM KALISZ PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA - REMER -: 6491315353. REGON ADAM KALISZ PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA - REMER -: 35137782700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM KALISZ
Więcej informacji o ADAM KALISZ PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA - REMER -
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii. Jak wykorzystać dotacje na pociągi bez ryzyka?
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może