Zarząd firmy ADAM JAROSZYŃSKI BRF CONSULTING - ADAM JAROSZYŃSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-01-01
Działalność gospodarcza ADAM JAROSZYŃSKI (CEIDG)
ADAM JAROSZYŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADAM JAROSZYŃSKI BRF CONSULTING, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-02-08 i ma swoją siedzibę pod adresem 1, PL-64-630, BORUCHOWO. Główny zakres działalności ADAM JAROSZYŃSKI to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP ADAM JAROSZYŃSKI BRF CONSULTING: 7771524785. REGON ADAM JAROSZYŃSKI BRF CONSULTING: 30133825200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM JAROSZYŃSKI
Więcej informacji o ADAM JAROSZYŃSKI BRF CONSULTING
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.