Zarząd firmy Adam Jaremko Agencja Fotograficzna FOTO FACTORY - Adam Jaremko, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Adam Jaremko (CEIDG)
Adam Jaremko prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADAM JAREMKO AGENCJA FOTOGRAFICZNA FOTO FACTORY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GENERAŁA STEFANA GROTA-ROWECKIEGO 11, PL-37-700, PRZEMYŚL. Główny zakres działalności Adam Jaremko to Działalność fotograficzna (PKD główne: 74.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność agencji informacyjnych i inne. NIP ADAM JAREMKO AGENCJA FOTOGRAFICZNA FOTO FACTORY: 7952263851. REGON ADAM JAREMKO AGENCJA FOTOGRAFICZNA FOTO FACTORY: 180084543.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Adam Jaremko
Więcej informacji o ADAM JAREMKO AGENCJA FOTOGRAFICZNA FOTO FACTORY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
GPW znajdzie się pod presją. Analitycy polecają dwa sektory
Krajowy rynek akcji zostanie poddany próbie w najbliższych miesiącach. Eksperci podpowiadają jednak, by zainteresować się dwoma sektorami oraz mniejszymi spółkami.

Wuzetem zastąpi diesle amunicją
Popyt na elementy silników wysokoprężnych utrzyma się jeszcze przed dekadę - uważa warszawski producent precyzyjnych komponentów motoryzacyjnych. Jednak z myślą o bardziej odległej przyszłości buduje

Szef Volvo: nie wszystkie zachodnie marki przetrwają transformację
Dyrektor generalny Volvo Hakan Samuelsson zarysował w wywiadzie dla Bloomberga perspektywy dla branży motoryzacyjnej. Jego zdaniem nie wszystkie zachodnie marki będą w stanie przetrwać zmiany na