Zarząd firmy ADAM JAŃCZAK MECHANIKA - BLACHARSTWO POJAZDOWE - ADAM JAŃCZAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ADAM JAŃCZAK (CEIDG)
ADAM JAŃCZAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADAM JAŃCZAK MECHANIKA - BLACHARSTWO POJAZDOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OBJAZDOWA 31, PL-62-300, WRZEŚNIA. Główny zakres działalności ADAM JAŃCZAK to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: obróbka mechaniczna elementów metalowych, przygotowanie terenu pod budowę, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP ADAM JAŃCZAK MECHANIKA - BLACHARSTWO POJAZDOWE: 7891291088. REGON ADAM JAŃCZAK MECHANIKA - BLACHARSTWO POJAZDOWE: 630681104.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM JAŃCZAK
Więcej informacji o ADAM JAŃCZAK MECHANIKA - BLACHARSTWO POJAZDOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby