Zarząd firmy ADAM GRZEŚKO AG SOFT, AG OPIEKA - ADAM GRZEŚKO, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-02-01
Działalność gospodarcza ADAM GRZEŚKO (CEIDG)
ADAM GRZEŚKO prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADAM GRZEŚKO AG SOFT, AG OPIEKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem TRAWOWA 403, PL-54-614, WROCŁAW. Główny zakres działalności ADAM GRZEŚKO to Działalność związana z oprogramowaniem (PKD główne: 62.01.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała pomoc społeczna z zakwaterowaniem, pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych, placówki wychowania przedszkolnego, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP ADAM GRZEŚKO AG SOFT, AG OPIEKA: 7881718800. REGON ADAM GRZEŚKO AG SOFT, AG OPIEKA: 300511783.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM GRZEŚKO
Więcej informacji o ADAM GRZEŚKO AG SOFT, AG OPIEKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio