Zarząd firmy ADAM FRANKOWSKI AF-TRANS TRANSPORT TOWAROWY I CIĘŻAROWY - ADAM FRANKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ADAM FRANKOWSKI (CEIDG)
ADAM FRANKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADAM FRANKOWSKI AF-TRANS TRANSPORT TOWAROWY I CIĘŻAROWY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-03-18 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POLSKA 74, PL-60-401, POZNAŃ. Główny zakres działalności ADAM FRANKOWSKI to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP ADAM FRANKOWSKI AF-TRANS TRANSPORT TOWAROWY I CIĘŻAROWY: 7791156942. REGON ADAM FRANKOWSKI AF-TRANS TRANSPORT TOWAROWY I CIĘŻAROWY: 631099694.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM FRANKOWSKI
Więcej informacji o ADAM FRANKOWSKI AF-TRANS TRANSPORT TOWAROWY I CIĘŻAROWY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby