Zarząd firmy ADACH ADAM KRUPKA - ADAM KRUPKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ADAM KRUPKA (CEIDG)
ADAM KRUPKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ADACH ADAM KRUPKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-03-08 i ma swoją siedzibę pod adresem WARMIŃSKA 17, PL-14-300, MORĄG. Główny zakres działalności ADAM KRUPKA to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych i inne. NIP ADACH ADAM KRUPKA: 7411005209. REGON ADACH ADAM KRUPKA: 510396078.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM KRUPKA
Więcej informacji o ADACH ADAM KRUPKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio