Zarząd firmy AD-MARSKLEP WIELOBRANŻOWY WOJCIECH ŚWIDERSKI - WOJCIECH ŚWIDERSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WOJCIECH ŚWIDERSKI (CEIDG)
WOJCIECH ŚWIDERSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AD-MARSKLEP WIELOBRANŻOWY WOJCIECH ŚWIDERSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-09-17 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŁÓDZKA 1/3, PL-98-105, KWIATKOWICE. Główny zakres działalności WOJCIECH ŚWIDERSKI to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, działalność związana z grami losowymi i zakładami wzajemnymi, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek i inne. NIP AD-MARSKLEP WIELOBRANŻOWY WOJCIECH ŚWIDERSKI: 7271356379. REGON AD-MARSKLEP WIELOBRANŻOWY WOJCIECH ŚWIDERSKI: 10007813400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WOJCIECH ŚWIDERSKI
Więcej informacji o AD-MARSKLEP WIELOBRANŻOWY WOJCIECH ŚWIDERSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
112 mld zł popłynęło Blikiem w trzecim kwartale
W ciągu trzech kwartałów klienci Blika zrealizowali 2,3 mld transakcji – niemal tyle, co w całym 2024 r., a liczba aktywnych użytkowników systemu płatności zbliża się do 20 mln.
Anomalie na Wall Street. Ten rynek jest jakiś dziwny
Od kilku tygodni na nowojorskich giełdach dzieją się rzeczy, który zwykle się nie przydarzają zbyt często. Owe rynkowe anomalie mogą być sygnałem ostrzegawczym przed poważniejszymi perturbacjami.
10,5 tys. rekomendacji analityków. Ile było trafnych?
Dr Marek Straszak sprawdził trafność i skuteczność 10,5 tys. rekomendacji dla 45 spółek z warszawskiej giełdy. Oto wnioski.