Zarząd firmy AD-MARSKLEP WIELOBRANŻOWY WOJCIECH ŚWIDERSKI - WOJCIECH ŚWIDERSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WOJCIECH ŚWIDERSKI (CEIDG)
WOJCIECH ŚWIDERSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AD-MARSKLEP WIELOBRANŻOWY WOJCIECH ŚWIDERSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-09-17 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŁÓDZKA 1/3, PL-98-105, KWIATKOWICE. Główny zakres działalności WOJCIECH ŚWIDERSKI to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, działalność związana z grami losowymi i zakładami wzajemnymi, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek i inne. NIP AD-MARSKLEP WIELOBRANŻOWY WOJCIECH ŚWIDERSKI: 7271356379. REGON AD-MARSKLEP WIELOBRANŻOWY WOJCIECH ŚWIDERSKI: 10007813400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WOJCIECH ŚWIDERSKI
Więcej informacji o AD-MARSKLEP WIELOBRANŻOWY WOJCIECH ŚWIDERSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Pekin chce dialogu z Waszyngtonem, ale stawia czerwone linie
Relacje Chin i USA nieco się ociepliły. Chiny apelują o dalsze rozmowy, jednak wyznacza kwestie, w których nie zamierza ustąpić. Niedawno zawarte porozumienie handlowe jest narażone na wstrząsy.
Moda na reindustrializację zatacza coraz szersze kręgi. Czy ma sens?
Kraje rozwinięte stawiały dotychczas głównie na usługi, szczególnie te oparte na wiedzy. Czy zaniedbały zwykłą fizyczną produkcję?
Czy zgromadziłeś już kapitał, który da ci wolność?
Chciałbyś wyrzucić za drzwi klienta, który działa ci na nerwy, albo sprzeciwić się poleceniu zarządu, które łamie twoje zasady? Taką swobodę zyskasz wtedy, gdy stworzysz sobie finansowy bufor.