Zarząd firmy AD-LOGIC ADAM OŚCIŁOWSKI - ADAM OŚCIŁOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ADAM OŚCIŁOWSKI (CEIDG)
ADAM OŚCIŁOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AD-LOGIC ADAM OŚCIŁOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KĘPA TARCHOMIŃSKA 6R2, PL-03-113, WARSZAWA. Główny zakres działalności ADAM OŚCIŁOWSKI to Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki (PKD główne: 62.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, wydawanie książek, działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania i inne. NIP AD-LOGIC ADAM OŚCIŁOWSKI: 5342080341. REGON AD-LOGIC ADAM OŚCIŁOWSKI: 14120106000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM OŚCIŁOWSKI
Więcej informacji o AD-LOGIC ADAM OŚCIŁOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.