Zarząd firmy AD KOMANDOR KATARZYNA RAŹNIEWSKA - KATARZYNA RAŹNIEWSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-03-01
Działalność gospodarcza KATARZYNA RAŹNIEWSKA (CEIDG)
KATARZYNA RAŹNIEWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AD KOMANDOR KATARZYNA RAŹNIEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-12-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JAGIELLOŃSKA 1033, PL-10-271, OLSZTYN. Główny zakres działalności KATARZYNA RAŹNIEWSKA to Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.59.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja mebli kuchennych, produkcja pozostałych mebli, zakładanie stolarki budowlanej, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego i inne. NIP AD KOMANDOR KATARZYNA RAŹNIEWSKA: 7391396950. REGON AD KOMANDOR KATARZYNA RAŹNIEWSKA: 519646401.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KATARZYNA RAŹNIEWSKA
Więcej informacji o AD KOMANDOR KATARZYNA RAŹNIEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio