Zarząd firmy AD-BUD Adrian Kołątaj - ADRIAN KOŁĄTAJ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ADRIAN KOŁĄTAJ (CEIDG)
ADRIAN KOŁĄTAJ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AD-BUD ADRIAN KOŁĄTAJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NAD ZALEWEM 24C8, PL-59-500, ZŁOTORYJA. Główny zakres działalności ADRIAN KOŁĄTAJ to Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego (PKD główne: 46.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP AD-BUD ADRIAN KOŁĄTAJ: 6941666585. REGON AD-BUD ADRIAN KOŁĄTAJ: 021689212.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADRIAN KOŁĄTAJ
Więcej informacji o AD-BUD ADRIAN KOŁĄTAJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby