Zarząd firmy Active-Partner MARTA DALECKA-PIECHOWIAK - MARTA DALECKA-PIECHOWIAK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-04-01
Działalność gospodarcza MARTA DALECKA-PIECHOWIAK (CEIDG)
MARTA DALECKA-PIECHOWIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ACTIVE-PARTNER MARTA DALECKA-PIECHOWIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. AMELII 2A1, PL-65-147, ZIELONA GÓRA. Główny zakres działalności MARTA DALECKA-PIECHOWIAK to Działalność wspomagająca edukację (PKD główne: 85.60.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność organizatorów turystyki, pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność związana ze sportem i inne. NIP ACTIVE-PARTNER MARTA DALECKA-PIECHOWIAK: 9730795979. REGON ACTIVE-PARTNER MARTA DALECKA-PIECHOWIAK: 381494113.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARTA DALECKA-PIECHOWIAK
Więcej informacji o ACTIVE-PARTNER MARTA DALECKA-PIECHOWIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby