Zarząd firmy ACTIVE BUSINESS TRAINING PIOTR PINOCZEK - PIOTR PINOCZEK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-11-01
Działalność gospodarcza PIOTR PINOCZEK (CEIDG)
PIOTR PINOCZEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ACTIVE BUSINESS TRAINING PIOTR PINOCZEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-06-17 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZAKĄTEK 19D, PL-44-203, RYBNIK. Główny zakres działalności PIOTR PINOCZEK to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agencji pracy tymczasowej, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych, działalność agencji reklamowych, badanie rynku i opinii publicznej i inne. NIP ACTIVE BUSINESS TRAINING PIOTR PINOCZEK: 6421778970. REGON ACTIVE BUSINESS TRAINING PIOTR PINOCZEK: 241973894.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR PINOCZEK
Więcej informacji o ACTIVE BUSINESS TRAINING PIOTR PINOCZEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio