Firma ACOUSTIC PIANOS DARIUSZ SZYGENDA
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach |
Działalność PKD:
Firma ACOUSTIC PIANOS DARIUSZ SZYGENDA została założona 2002-04-02 i obecnie mieści się przy UL. DĘBOWA 20, PL-62-800, KALISZ. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna na targowiskach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują meble, naprawa artykułów użytkowych, naprawa i konserwacja maszyn, pozostała działalność profesjonalna, produkcja instrumentów muzycznych, produkcja sprzętu oświetleniowego, produkcja wyrobów tartacznych, rachunkowość, księgowość i doradztwo, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, transport drogowy towarów i przeprowadzki, wyroby z drewna, korka i słomy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ACOUSTIC PIANOS DARIUSZ SZYGENDA (REGON 25148817400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio