Zarząd firmy ACN Agata Chmielewska-Niedośpiał - AGATA CHMIELEWSKA-NIEDOŚPIAŁ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGATA CHMIELEWSKA-NIEDOŚPIAŁ (CEIDG)
AGATA CHMIELEWSKA-NIEDOŚPIAŁ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ACN AGATA CHMIELEWSKA-NIEDOŚPIAŁ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-03-13 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WŁADYSŁAWA TAKLIŃSKIEGO 34, PL-30-499, KRAKÓW. Główny zakres działalności AGATA CHMIELEWSKA-NIEDOŚPIAŁ to Pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana (PKD główne: 47.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów tekstylnych dla gospodarstw domowych i gotowych artykułów wyposażenia wnętrz, sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków, sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, sprzedaż detaliczna gier i zabawek i inne. NIP ACN AGATA CHMIELEWSKA-NIEDOŚPIAŁ: 6782916146. REGON ACN AGATA CHMIELEWSKA-NIEDOŚPIAŁ: 36543912100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGATA CHMIELEWSKA-NIEDOŚPIAŁ
Więcej informacji o ACN AGATA CHMIELEWSKA-NIEDOŚPIAŁ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.