Zarząd firmy ACENTO S.C. Marek Romaniak, Władysława Romaniak - Marek Romaniak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marek Romaniak (CEIDG)
Marek Romaniak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ACENTO S.C. MAREK ROMANIAK, WŁADYSŁAWA ROMANIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-12-30 i ma swoją siedzibę pod adresem 281, PL-34-142, LEŃCZE. Główny zakres działalności Marek Romaniak to Produkcja obuwia (PKD główne: 15.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja sprzętu sportowego, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych, sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż hurtowa maszyn dla przemysłu tekstylnego oraz maszyn do szycia i maszyn dziewiarskich i inne. NIP ACENTO S.C. MAREK ROMANIAK, WŁADYSŁAWA ROMANIAK: 5511714507. REGON ACENTO S.C. MAREK ROMANIAK, WŁADYSŁAWA ROMANIAK: 385200947.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marek Romaniak
Więcej informacji o ACENTO S.C. MAREK ROMANIAK, WŁADYSŁAWA ROMANIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio