Firma Accountant Partner
Adres | UL. MORDECHAJA ANIELEWICZA 45-129, PL-01-060, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | accountantpartner.com |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Wszelka pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana |
Numery rachunków bankowych |
PL32 1140 2004 0000 3702 7995 7740
|
Działalność PKD:
Firma ACCOUNTANT PARTNER została założona 2013-08-07 i obecnie mieści się przy UL. MORDECHAJA ANIELEWICZA 45-129, PL-01-060, WARSZAWA. Główna działalność firmy to pozostała działalność profesjonalna. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agencje pracy tymczasowej, doradztwo w informatyce i zarządzaniu, doradztwo związane z zarządzaniem, pozaszkolne formy edukacji, pozyskiwanie pracy i pracowników, rachunkowość, księgowość i doradztwo, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-14.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Accountant Partner (REGON 14680704000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Nad Polską operacja neutralizacji dronów
Trwa operacja neutralizacji dronów, które przekroczyły granicę Polski - przekazał w nocy na X wiceszef MON Cezary Tomczyk.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.