Zarząd firmy ACB MOBILE PIOTR SEMAŃ - Piotr Semań, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Semań (CEIDG)
Piotr Semań prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ACB MOBILE PIOTR SEMAŃ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-09-30 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KRASZEWSKIEGO 3, PL-67-100, NOWA SÓL. Główny zakres działalności Piotr Semań to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne i inne. NIP ACB MOBILE PIOTR SEMAŃ: 9251001496. REGON ACB MOBILE PIOTR SEMAŃ: 970261940.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Semań
Więcej informacji o ACB MOBILE PIOTR SEMAŃ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio