Firma Academy Of Acoustics
Ocena | |||
Główna działalnośc | Kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych |
Numery rachunków bankowych |
PL12 1240 6670 1111 0011 0304 3972
PL18 1240 6670 1978 0011 0304 4067
PL62 1050 1575 1000 0090 3232 2506
PL84 1050 1575 1000 0090 3232 2498 PL85 1050 1575 1000 0090 3232 2480 |
Działalność PKD:
Firma ACADEMY OF ACOUSTICS została założona 2020-09-22 i obecnie mieści się przy UL. MYDLANA 7, PL-51-502, WROCŁAW. Główna działalność firmy to pozaszkolne formy edukacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, badania naukowe i prace rozwojowe, badania naukowe w naukach społecznych, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, dzierżawa własności intelektualnej, organizacje komercyjne, pozostała działalność profesjonalna, wspomaganie edukacji. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-25.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Academy Of Acoustics (REGON 38708845000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio