Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja komputerów i urządzeń peryferyjnych |
Działalność PKD:
Firma ABTEL została założona 2011-06-21 i obecnie mieści się przy GŁÓWNA 37A, PL-86-131, JEŻEWO. Działalność prowadzona przez firmę obejmuje administracyjna obsługa biura, centra telefoniczne, naprawa komputerów i urządzeń, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała telekomunikacja, produkcja komputerów i urządzeń peryferyjnych, przetwarzanie danych i hostingowe, rachunkowość, księgowość i doradztwo, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa narzędzi it i komunikacji, sprzedaż komputerów i oprogramowania, telekomunikacja bezprzewodowa, telekomunikacja przewodowa, usługi reklamowe, usługi związane z oprogramowaniem, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy. Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2021-02-09.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Abtel (REGON 34092914900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio