Zarząd firmy ABT s.c. Marcin Bartosiewicz Tomasz Rydzewski - Tomasz Rydzewski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Tomasz Rydzewski (CEIDG)
Tomasz Rydzewski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ABT S.C. MARCIN BARTOSIEWICZ TOMASZ RYDZEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-08-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŚWIERKOWA 6, PL-96-320, ADAMOWICE. Główny zakres działalności Tomasz Rydzewski to Naprawa i konserwacja maszyn (PKD główne: 33.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów, działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach, niespecjalistyczne sprzątanie budynków, pozostała działalność związana ze sprzątaniem, gdzie indziej niesklasyfikowana, naprawa i konserwacja urządzeń gospodarstwa domowego oraz sprzętu do użytku domowego i ogrodniczego i inne. NIP ABT S.C. MARCIN BARTOSIEWICZ TOMASZ RYDZEWSKI: 8381605252. REGON ABT S.C. MARCIN BARTOSIEWICZ TOMASZ RYDZEWSKI: 142023407.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tomasz Rydzewski
Więcej informacji o ABT S.C. MARCIN BARTOSIEWICZ TOMASZ RYDZEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby