Firma Abram Group Bartosz Abramczuk
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pośrednictwo w zakresie działalności wspomagającej prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowane |
Działalność PKD:
Firma ABRAM GROUP BARTOSZ ABRAMCZUK została założona 2025-06-02 i obecnie mieści się przy UL. JANA I JĘDRZEJA ŚNIADECKICH 1/158, PL-00-654, WARSZAWA. Główna działalność firmy to pośrednictwo w działalności gospodarczej. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje informacyjne i dystrybucja treści, muzea i opieka nad zbiorami, naprawa i konserwacja maszyn, pozostała działalność profesjonalna, pozostała telekomunikacja, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, twórczość, usługi reklamowe, usługi związane z filmami i nagraniami, wspomaganie działalności twórczej, wydawanie książek i periodyków. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Abram Group Bartosz Abramczuk (REGON 36819024800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio