Zarząd firmy Abracadabra Photo Props Marcin Gudowski - MARCIN GUDOWSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-03-01
Działalność gospodarcza MARCIN GUDOWSKI (CEIDG)
MARCIN GUDOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ABRACADABRA PHOTO PROPS MARCIN GUDOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO 1963, PL-43-502, CZECHOWICE-DZIEDZICE. Główny zakres działalności MARCIN GUDOWSKI to Produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania (PKD główne: 16.29.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów tekstylnych, gdzie indziej niesklasyfikowana, produkcja opakowań drewnianych, produkcja pozostałych mebli, produkcja gier i zabawek, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych i inne. NIP ABRACADABRA PHOTO PROPS MARCIN GUDOWSKI: 6521152678. REGON ABRACADABRA PHOTO PROPS MARCIN GUDOWSKI: 24083256500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN GUDOWSKI
Więcej informacji o ABRACADABRA PHOTO PROPS MARCIN GUDOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.