Zarząd firmy ABJ Tomasz Hajduś - Tomasz Hajduś, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-04-01
Działalność gospodarcza Tomasz Hajduś (CEIDG)
Tomasz Hajduś prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ABJ TOMASZ HAJDUŚ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-12-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BESKIDZKA 56, PL-34-300, TRZEBINIA. Główny zakres działalności Tomasz Hajduś to Pozaszkolne formy edukacji z zakresu nauki jazdy i pilotażu (PKD główne: 85.53.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność wspomagająca edukację, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP ABJ TOMASZ HAJDUŚ: 5532367519. REGON ABJ TOMASZ HAJDUŚ: 360216190.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tomasz Hajduś
Więcej informacji o ABJ TOMASZ HAJDUŚ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby