Zarząd firmy ABI POLAND S.C. IZABELA SKUPIEWSKA, MICHAŁ SKUPIEWSKI - MICHAŁ SKUPIEWSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-09-08
Działalność gospodarcza MICHAŁ SKUPIEWSKI (CEIDG)
MICHAŁ SKUPIEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ABI POLAND S.C. IZABELA SKUPIEWSKA, MICHAŁ SKUPIEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-05-08 i ma swoją siedzibę pod adresem ŚWIATOWIDA 493, PL-03-144, WARSZAWA. Główny zakres działalności MICHAŁ SKUPIEWSKI to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z leśnictwem, przetwarzanie i konserwowanie ziemniaków, produkcja soków z owoców i warzyw, pozostałe przetwarzanie i konserwowanie owoców i warzyw, produkcja olejów i pozostałych tłuszczów płynnych i inne. NIP ABI POLAND S.C. IZABELA SKUPIEWSKA, MICHAŁ SKUPIEWSKI: 5221956254. REGON ABI POLAND S.C. IZABELA SKUPIEWSKA, MICHAŁ SKUPIEWSKI: 017434662.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MICHAŁ SKUPIEWSKI
Więcej informacji o ABI POLAND S.C. IZABELA SKUPIEWSKA, MICHAŁ SKUPIEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio