Zarząd firmy ABI LESGAZ - JAN LEŚKIEWICZ - JAN LEŚKIEWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JAN LEŚKIEWICZ (CEIDG)
JAN LEŚKIEWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ABI LESGAZ - JAN LEŚKIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1980-09-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŚWIERADOWSKA 47, PL-02-662, WARSZAWA. Główny zakres działalności JAN LEŚKIEWICZ to Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych (PKD główne: 43.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, działalność ochroniarska w zakresie obsługi systemów bezpieczeństwa, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP ABI LESGAZ - JAN LEŚKIEWICZ: 1250008670. REGON ABI LESGAZ - JAN LEŚKIEWICZ: 012095161.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JAN LEŚKIEWICZ
Więcej informacji o ABI LESGAZ - JAN LEŚKIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio