Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku |
Numery rachunków bankowych |
PL56 2490 0005 0000 4530 2291 6779
|
Działalność PKD:
Firma ABG ANDRZEJ CIEPAŁ została założona 1999-11-01 i obecnie mieści się przy UL. LEŚNA 39, PL-32-310, JAROSZOWIEC. Główna działalność firmy to poligrafia i drukarstwo. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, pozostały transport lądowy pasażerski, przetwarzanie danych i hostingowe, roboty budowlane obiektów inżynierii lądowej, roboty wykończeniowe budowlane, sprzątanie obiektów, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, transport drogowy towarów i przeprowadzki, ubezpieczeniowe, usługi związane z rozrywką i rekreacją, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego, wyroby z tworzyw sztucznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ABG ANDRZEJ CIEPAŁ (REGON 35708266500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
GPW znajdzie się pod presją. Analitycy polecają dwa sektory
Krajowy rynek akcji zostanie poddany próbie w najbliższych miesiącach. Eksperci podpowiadają jednak, by zainteresować się dwoma sektorami oraz mniejszymi spółkami.

Wuzetem zastąpi diesle amunicją
Popyt na elementy silników wysokoprężnych utrzyma się jeszcze przed dekadę - uważa warszawski producent precyzyjnych komponentów motoryzacyjnych. Jednak z myślą o bardziej odległej przyszłości buduje

Szef Volvo: nie wszystkie zachodnie marki przetrwają transformację
Dyrektor generalny Volvo Hakan Samuelsson zarysował w wywiadzie dla Bloomberga perspektywy dla branży motoryzacyjnej. Jego zdaniem nie wszystkie zachodnie marki będą w stanie przetrwać zmiany na