Firma Abdrill
| Adres | UL. NOWOGRODZKA 50/54-515, PL-00-695, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Telefon |
|
|
|
||
| Strona internetowa | abdrill.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Wykonywanie wykopów i wierceń geologiczno-inżynierskich | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL46 1160 2202 0000 0004 7480 3239
|
Działalność PKD:
Firma ABDRILL została założona 2020-09-17 i obecnie mieści się przy UL. NOWOGRODZKA 50/54-515, PL-00-695, WARSZAWA. Główna działalność firmy to rozbiórka i przygotowanie terenu. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują wykonywanie wykopów i wierceń geologiczno-inżynierskich, roboty związane z budową rurociągów, linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych i klimatyzacyjnych, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-08-14.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Abdrill (REGON 38705869500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.

