Zarząd firmy ABCommerce ANDY MISIURO - ANDY MISIURO, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-12-29
Działalność gospodarcza ANDY MISIURO (CEIDG)
ANDY MISIURO prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ABCOMMERCE ANDY MISIURO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-01-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. EUGENIUSZA PAUKSZTY 23, PL-10-688, OLSZTYN. Główny zakres działalności ANDY MISIURO to Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) (PKD główne: 56.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa pozostałej żywności, włączając ryby, skorupiaki i mięczaki, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, sprzedaż hurtowa pozostałych półproduktów, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ABCOMMERCE ANDY MISIURO: 7393871467. REGON ABCOMMERCE ANDY MISIURO: 360271007.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANDY MISIURO
Więcej informacji o ABCOMMERCE ANDY MISIURO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby