Zarząd firmy ABC MAGDALENA PODLASIŃSKA - MAGDALENA PODLASIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAGDALENA PODLASIŃSKA (CEIDG)
MAGDALENA PODLASIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ABC MAGDALENA PODLASIŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-12-28 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JAŚMINOWA 3B, PL-86-070, OSTROMECKO. Główny zakres działalności MAGDALENA PODLASIŃSKA to Sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach (PKD główne: 47.81.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP ABC MAGDALENA PODLASIŃSKA: 5542460692. REGON ABC MAGDALENA PODLASIŃSKA: 092986357.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA PODLASIŃSKA
Więcej informacji o ABC MAGDALENA PODLASIŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio